Saturday 30 June 2012

Ingin mendapatkan kulit yang anjal,tegang dan gebu....




Shaklee Collagen Powder

Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda dan menawan

Shaklee Kolagen Powder merupakan supplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietary RSS (Resd Snapper Scale) Collagen kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1000 Dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.



Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillius acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee kolagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidanagn dipak di dalm satu uncang untuk memudahkan anda untuk menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana sahaja.




Fungsi-Fungsi Bahan Utama

RSS Collagen dari sisik merah

Sisik ikan merah ialah satu sumber premium kolagen dengan penyerapan lebih tinggi dengan pencemaran yang lebih kecil berbanding dengan kolagen binatang.



Ekstrak biji benih Camellia japonica

Ekstrak biji benih Camellia japonica mengandungi asid Oleik, iaitu sejenis emolien kulit dan pelembab yang umggul dan bahan antioksida semulajadi Isoflavon yang dapat membantu mengurangkan radikal bebas.


Vitamin B&C
Vitamin C menggalakkan pengeluaran kolagen dan melawan radikal bebas yang merosakkan kulit kita.
Vitamin B terlibat dalam metabolism karbohidrat, lemak, dan protein untuk menghasilkan tenaga yang diperlukan untuk pengluaran kalogen dalam sel.




Ekstrak Pfaffia

Pfaffia juga digelar sebagai ginseng Brazil yang bila digabungkan dengan ekstrak biji benih Camellia japonica dapat menyokong pembentukan kalogen dan asid hialuronik. Dengan kemampuannya untuk mengikat jumlah air yang besar, asid hialorinik memainkan peranan penting dalam menghidrat tisu badan dan membuatkan kulit lembut, lembap dan rata.



Ekstrak kerang-kerangan

Glukosamina daripada ekstrak kerang-kerangan adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi dan melembapkan mata untuk melegekan ketidakselesaan mata.



Elastin dari kolagen ikan

Elastin dapat mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit yang boleh melantun apabila dicubit. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bersama kolagen untuk kulit yang lebih tegang, gebu dan anjal.



Lactobasilus Acidophilus

Lactobasilus Acidophilus ialah sejenis bacteria baik, Ia membantu untuk mengimbangi usus mikroflora dan memudahklan pembinaan semula system usus sihat bagi meningkatkan penyerapan kolagen.




No comments:

Post a Comment